fredag 27 mars 2009

Men Anna SA ju det...

Anna säger att man blir plufsigare i ansiktet när man närmar sig förlossningen.
Andra säger fylligare läppar, högre blodtryck, högre Hb...

Jag vet inte jag...
PLUFSIG i ansiktet har jag blivit.
Just nu ser jag ut som när jag faktiskt var lite överviktig i ansiktet. :(
Min mamma tycker nog att jag är sötast med kinder som går att nypa tag i, och jag ska väl erkänna att mina BMI 22-kinder inte är så nypvänliga, men jag är ju betydligt snyggare med markerade kindben, käklinje och FORM i ansiktet.
Inte bara en... BLOB.



Nu du Anna.. NÅDE DIG om det inte är förlossningsdags jättesnart för mitt ansikte får inte bli större! Min Jay Leno-haka passar sig inte ännu fetare. :(

1 kommentar:

Supermamman sa...

Och jag som tycker att du är hur fin som helst :) Liten pluttig mage och svullen VARDÅ i ansiktet? Då ska du se bilder från när jag var höggravid med Seb och Bella, min näsa hade bokstavligen flytit ut i ansiktet *usch* Men så hade jag iofs havandeskapsförgiftning oxå... (Hmm, inser att jag redan fått dubbelhaka...morr!)
Var precis och gjorde naglarna och tjejen som gjorde tyckte jag såg ut att vara i 8:e månaden... WTF??? Oh well, hon har inga barn så hon har ingen koll... Tom jag vet att jag inte har sååå stor mage än ;)
Kram på dig, nu är det INTE långt kvar!