fredag 27 mars 2009

Feelin' hot hot hot... NOT.

Nu börjar jag känna mig gigantisk och grotesk. På riktigt.

Och ja, jag tar ännu mer illa upp av Moore-tidningarna som hånar mig i badrummet på nedervåningen. *ledsen*

Jag är inte fint gravid.
Jag är STORT gravid.

Valkar och tjocka armar och hakor, och feta lår.
Dessutom upptäckte jag igår när jag hade sport-bh på mig att tuttarna bokstavligen satt ihoptryckta under hakan. Välkommen tillväxt och vikt?
Not so much.
Märks det att jag börjar ledsna?

Magen framifrån och sidan i v 38+3.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du är fin-gravid. Inte alls som megablobben jag såg ut i den veckan(dagen). Btw, Nova kom typ idag?! ;)

Anonym sa...

Du är jättefin! En "typisk" tjejmage... :-)

Sandra sa...

Skämtar du?? Jag har tänkt varenda gång jag sett en bild på dig.. att det inte syns ett spår av din grav i fejset! Du är ju jättefin. (Fast jag vet, det är svårt att tycka om sig sjävl) men jag lovar!!

byrackan sa...

Du är jättesnygg. När jag blir gammal gubbe och får en sån där jättemage som gubbar har så önskar jag att jag blir lika snygg som du.

Annika sa...

du är så fin denna graviditet! Älskar din magform...

Lycka till med bebis nu.

Kram