fredag 9 januari 2009

Undermedvetet?

Är jag ledig får jag sova ut.
På vanliga arbetsdagar vaknar jag klockan 4. Prick.
Och kan inte somna om. Oftast är det för att jag måste upp och kissa, men imorse vaknade jag av smärta. Magen kändes som en välpumpad fotboll. HÅRD. Det spände och drog, och tog runt 5-6 minuter innan det försvann.
Sedan dess har den känts konstig och jag får små sammandragningar som kommit och gått hela förmiddagen nu.
Inget som gör ont. Bara drag.

Det är en så väldigt ny upplevelse för mig.
Med första barnet hade jag inte en endaste sammandragning. Inte förrän på förlossningen, och då gjorde de bara ont. :)

Men annars då?
Varför vakna klockan 4?
Och bara när jag ska vakna 5.30 för att åka till jobbet?

Jag är ju så sanslöst trött!

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer: