måndag 12 januari 2009

Aj?

Aj!

Bebis gör någonting!
Bebis trycker någonstans!

Tror jag.

Även när det är ganska lugnt i magen gör det ruskigt ont i vänstra sidan vid midjan. Det började igår kväll och har inte släppt än.
Det känns lite bättre om jag får hålla mot med handen just där, eller som igår kväll då jag lade mig mot den sidan i sängen, någonting bebis inte uppskattade lika mycket, så jag fick ändra läge för att inte bli misshandlad.

Annars så har ryggen/svanken börjat bråka lite med mig. Jag har svårt att resa mig och sätta mig.
När jag går promenader får jag ett väldigt tryck nedåt mellan benen rätt ofta. Obehagligt.

Ah, krämpor is the shit.
Bokstavligen.

Jag känner mig helt slut i kroppen helt plötsligt, detta ändrat på en helg, och jag längtar och ser fram emot föräldraledigheten.

20 mars arbetar jag min sista dag här.
Håll ut.

Inga kommentarer: