söndag 25 januari 2009

Pop, goes my... button...

Jag tänkte bjuda på en sån där bild jag inte normalt bjuder på. Den visar sådant jag inte trivs med.
Men "måste" då jag tycke att det är lite roligt.

Förutom att magen liksom sitter brett nertill, så ger mitt ärr en skarp kant, och om ni kikar noga, en bit under min nybyggda, numera platta, navel, så ser man en liten buckla utåt.
Det är min gamla navel, som putar mer och mer ut för varje vecka som går.
I vissa vinklar kastar den en skugga som minst sagt tål att ifrågasättas. :)



Bristningarna är sonens gamla. Inga nya hittills för denna graviditet.

Vi kör en misslyckad, "vanlig", magbild också.
Ignorera kamerasnörets vackra skugga och röran som skymtas. ;)

Ska jag vara ärlig orkade jag inte fiffla, röja och hålla på. ;)
En fick duga.

Vecka 29+3.

Inga kommentarer: