fredag 30 januari 2009

Som hittat...

Fast tvärtom...
643 kr skulle mitt "Nuskajagfödabarnochhabekvämasakerpåmig"-kit gå på.

H&M äger.
Snorbilligt!

Pyjamasbyxa, 149:-.
Jag tänkte satsa på stl L, bara för att mysa lite extra, och så vet jag inte hur något ostretchigt i stl M mår på min kropp efter den här vändan. ;)

Mjukisbyxa, svart, stl M, 98:-.

2-pack amningslinne. 198:-. Jag tänkte två stycken 2-pack.
Stl M.

Jag avvaktar med eventuell beställning till sambon är hemma och får säga sitt.
Han pratade om någon tröja eller flera som han ville ha.
Dessutom vill jag ha en munkjacka, och kanske lite bekväma nya hipsters.
Amnings-bh från H&M kan jag fetglömma.
Jag vet inte var jag ska hitta en i typ 70F/G. :(
Tips?

6 kommentarer:

Anonym sa...

F/G-kupa? Läser jag fel? *S* Finns det ens?
Nej jag är inte förvånad att det inte finns amningsbh för så stora lökar. Gränsen verkar gå någonstans vid DD.
Sy själv? Modda en vanlig BH?
Hälsningar,
Gabbi

C sa...

Gabbi: Haha, nää, du läste rätt.
De är ju köpta. :D
Det MÅSTE finnas nånstans.
Jag är bara rädd att de ska explodera och bli STÖRRE när amningen kommer igång. Hittills har de inte växt alls under graviditeten. :D

Jessica sa...

oh de där amningslinnena är sköna! jag hittade till mina gigantiska 90E på twilfit iaf, pröva där. eller NK kanske, de har sjysst underklädesavdelsning.

C sa...

Jessica: Oh, bra! Tänkte att två var busbilliga. Twilfit, så de har amnings-bhar också? Coolt. Får kika där. NK är så ruskigt dyra vad de än säljer. Har något därifrån men har hittat samma märken till bättre pris på annat håll. :)

Sandra sa...

Å här kommer jag med mitt kloka vet igen :-)

Jag har i vanliga fall D kupa och trodde att de där amningslinnena från HM skulle sitta som en smäck eftersom jag har M i vanliga fall och de verkade ju rätt töjbara! HA, vilket skämt. Linnena är anpassade för mini tuttisar, och det har vi icke. Varken du eller jag :-)

Så ett tips, gör inte som jag. Köp för små och sen gå och muttra över det!!

C sa...

Sandra: Ojdå. :/
Då beställer jag väl L då, men så trist när kläder sitter som en potatissäck över magen, men jag kan nog stå ut för att få plats. ;)