lördag 15 november 2008

Vi har bestämt oss!

Idag åkte vi in till Babyland och kikade på barnvagn.
Teutonia Fun åkte bort direkt när vi såg den.
Likaså gjorde idéen om en mörkbrun färg.

Vi ska vara enkla och "tråkiga". ;)
Det blir en svart Brio Sing.

I vårt lilla "baspaket" ska det ingå:
Chassi
Sittdel
Liggdel
Babyskydd
Åkpåse
Hjulskydd
Myggnät

Så får vi se hur mycket svärmor tänkt lägga, och vi betalar för det övriga.


Brio Sing känns busbra.
Nu är det beställning och betalning som ska lösas. :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! :) Hoppas ni blir riktigt nöjda.

Anonym sa...

åh va skoj! Varför valde ni bort fun?
jag tyckte sing var så bred på bakhjulen.. verkar vara bredare än de flesta vagnspår/ramper i trappor.. men det kanske är jag som är van med en smal vagn bak? eh vet inte... fin är den ju.. var också inne på en sån förut...

Atomflickan sa...

Vad var det som avgjorde? Vi är fortfaradne i valet och kvalet om vagn och alla tips känns välkomna.

Sandra sa...

Åh fin :-) Svängbara hjul är great!

Fia sa...

Vi har en sån där... vi är nöjda med den!! :) Jag tycker att den är snygg, inte tråkig ;)

Anonym sa...

Du vet kanske att den inte passar i vagnrampar, den är för bred.
Bara så att du inte ångrar dig.

C sa...

Johanna: Ah, hoppas. :)

Ida: Folk säger att den är bred ja, men jag är nog så van vid kolosserna när Seb var liten, så jag tycker att alla vagnar är pyttesmå. :D

Atomflickan: Oj, egentligen gick vi nog bara på känslan. Sing var smidigare vid byte av ligg-, sitt- och babyskydd från chassit, mindre ihopfälld och snyggare live faktiskt. :)

Sandra: Har aldrig haft det, men under provkörningarna känns det så!

Fia: Nä, mest den svarta färgen jag tyckte var lite tråkig, mest för jag var så inställd på en brun tror jag. ;) Den är kalasfin!

Anna: För jag springer i så många barnvagnsramper? :D Jag bor på landet för sjuttsingen, det finns inte en endaste barnvagnsramp i sikte. :D