måndag 24 november 2008

Mild form av krämpor?

Nu ska jag gnälla!
G N Ä L L A !

Det KLIAR. Mina bröst och min mage. Herreminje... Jag river sönder mig snart och mina två närmaste manliga kollegor här är ganska roade av mitt klösande och min frustration.
En akut nödlösning har varit att ta min handcreme från Biotherme och smörja in mig med. Det underlättade yttepyttelite.

Dessutom... Sendrag.
Varje dag. Hela kvällarna. I vaderna och i fötterna får jag sendrag som inte ger med sig, så fort det går över i ena benet så hugger det till i andra.
Jag vaknar av det varje natt.
Och nu sitter jag här på jobbet och har nästan gråtande slitit av mig stövlarna och försöker väga på fötterna då och då.
VAD kan man göra för att bli av med det?

Ska jag lägga till att jag mår läskigt illa och har ont i huvudet idag också?
Skit.
Jag är inte rolig nu. :(
Förlåt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Babyolja. hjälper lite. Ett tag.

Anonym sa...

Hej vännen!
Har hört att sendrag och kramper i benen under graviditeten är brist på Selen! KOlla med barnmorskan.

Det där med klia känner jag igen speciellt magen och brösten...

MEN inte RIVA! :-)

Kram