torsdag 27 november 2008

Sprattel!

Bara för att jag gnällde om det igår fick Bollen för sig att visa mig vart skåpet ska stå.
Det sprattlades under en lång stund hela kvällen. Först några centimeter ovanför naveln på vänster sida, någon timme senare buktade det ut och levdes om ner mot höften på höger sidan. (Höften kanske är lite missvisande... men åt det hållet...)
Jag hade precis smörjt in mig med Body Shops Cocoa Butter (GAH! Måste köpa ny! NÄR ska jag hinna?) och försökte tvinga dit sambons hand på min kletiga mage, men han gav upp, och efter det satte bebis igång igen.

Osis.

Jag vet inte om man lurar sig själv att det känns utifrån bara för att man samtidigt känner det inuti magen, men jag tror minsann på att det känns.
Sambon tror att jag luras, för på kvällen så vet ju alla att barn sover. ;)

Inga kommentarer: