tisdag 11 november 2008

Cravings?

Eller bara ett rakt behov kanske?

Varje dag trycker jag i mig FRUKT.
Jag börjar dagen med att klämma ett stort glas apelsinjuice och de dagar jag varit borta från jobbet så står fruktkorgen orörd.
Så pass att grabbarna jag jobbar med tycker att jag gott kan ta hem de frukter som finns kvar på fredagen. OM det finns någonting kvar.
De skulle ju inte äta frukt och grönt.
Det kanske man blir frisk, eller gammal av. Läskigt.

Dessutom försöker jag tränga undan mitt godis- och glassbehov med just frukt. Och igår kväll blev jag lagom retad av sambon då jag satt och funderade på om jag skulle kombinera lite olika glassmaker i en och samma skål, eller ta polkagrispinnen jag fick av Johanna för evigheter sedan men aldrig lyckats få i mig, men så småningom slutade med en stor skål fylld med tre klyftade apelsiner som jag sörplade i mig fortare än kvickt.

Sambon hann äta 4-5 klyftor iaf.

*dela med sig*



Belly gets what belly wants.
Jag tyckte ju att jag var duktig som ändå valde apelsiner. ;)

Inga kommentarer: