måndag 22 september 2008

Fjärilar i magen.

Jag har under förra veckan vid fyra tillällen känt ett fladdrande i magen en bit under naveln.
Efter första gången låg jag flera kvällar i rad i soffan och bara "kände efter". Utan framgång. Fladdret har därefter kommit då jag minst anat det. Så pass att jag haft svårt att placera det, men igår när jag låg i fosterställning i soffan och tittade på film satte det igång och höll i sig i säkert en minut.
Liksom nyss.
Och igen.
Som jag känner någonting långt därinne under mina tighta jeans. :)

Även om jag är rätt säker på att det är bebis, så vågar jag inte tro det. Det känns som att det är på tok för tidigt, även om det är fullt möjligt att redan nu känna av rörelserna.

Det som känns lite trist är att jag vet att det DRÖJER innan sambon kan känna hur det rör sig där inne. :(

1 kommentar:

Jessica sa...

åååh hurra för fladder!!! här är det karatesparkar som gör jävligt ont ibland, men det är lika fantastiskt för det :)