måndag 1 september 2008

En fortsatt klagan.

Jag väger helt plötsligt 69,5 kg.
Jag mår illa hela tiden och det försvinner när jag äter, bara för att komma tillbaka en kvart efter sista tuggan.
Så... helt plötsligt äter jag mer, och vill inte ens för jag är ju inte hungrig. Mest bara illamående kombinerat med ett sug.
Igår satt jag med en förpackning salta pinnar framför mig i princip hela dagen och gnagde på en lite då och då.
Idag är det andra bullar.

Jag åt två smörgåsar och en stor kopp té till frukost klockan 8.
Vid 9.30 gnagde jag på två Digestive och drack ett glas vatten.
10.45 var jag där igen med ytterligare två Digestive och ett stort glas vatten.
11.50 kunde jag inte hålla mig mer så då fick det bli lunch i form av stekt falukorv och makaroner, och ett glas iskallt vatten.

Så just nu är det lugnt.
Jag tänkte plocka ur diskmaskinen, hänga lite tvätt, bädda rent i sängarna och hoppas att jag kan förtränga illamåendet med sysslor.

Inga kommentarer: