onsdag 17 september 2008

Cravings?

Det bidde ingen B&J-glass igår.
Sambon tyckte av någon lustig anledning att det var lite i överkant att köpa glass för 50 kronor. Vad som än gav honom den idén... *muttrar*
Men jag måste ju... *ynka*

Annars så är jag helt SÅLD på knäckemackor med leverpastej och saltgurka på. Jag skulle kunna leva på dessa. Enbart.

Men istället för att tugga knäckebröd till middag för andra dagen i rad, var jag duktig och lagade mat igår; Pesto-pasta, kycklingfärs och sallad med sjuka mängder örtsalt på.

Belly wants what belly needs.

Får jag äta knäckemackor till middag ikväll?
Eller hemgjort potatismos och falukorv, alternativt hemrullade buttköllar?

4 kommentarer:

Sandra sa...

Ha ha du låter som mig.. Hemrullade köttbillar, potatismos jag var i början mest sugen på "mammas hemlagade".

Leverpastej är good, mycket järn. Käka på du!!

Anonym sa...

Jag har en halv burk bohemian raspberry som bara står i frysen och suktar mig *gah*! Det är INTE onödigt att köpa glass för 50 spänn *tycka*. (bara när man försöker gå ner i vikt)

Anonym sa...

Låter som du väntar en kille till :-) Då är man bara sugen på salt jag var likadan...

Kram

Tessan sa...

Ha ha ha jag kallar de också buttköllar men har aldrig hört någon annan göra det också!!! Jag hade aldrig några craivings under min graviditet, däremot en hel massa mat jag INTE kunde äta.