Dag tre. Fortfarande oregelbundna värkar.
Fortfarande slemmiga proppar.
Ska hoppa in i duschen nu och sedan ringa förlossningen och höra vad jag ska ta mig till.
Jag har sovit mellan värkarna inatt. 1-3 värkar per timme.
Det känns. Jag är helt efter i huvudet nu. :(
Visar inlägg med etikett slempropp. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett slempropp. Visa alla inlägg
torsdag 9 april 2009
onsdag 8 april 2009
Uh...
Dagen har kantats av gråtattacker.
Sara ringde och vi pratade i 2 timmar, det var uppskattat och roande.
Så långt samtal har jag inte haft på MÅNGA år.
Efter det lade jag mig på soffan för att vila lite.
Har fått en ond sammandragning i timmen hela dagen idag.
Men samtidigt så gör blotta vetskapen om att jag går på övertid att jag tänker sjuka destruktiva tankar om bebisens hälsa. :(
Jag hade ingen framgång vare sig på Bedömningsenheten eller hos BM, så jag får snällt vänta till efter påsk om inget lyckligt skulle ske innan dess.
Hopp finns.
Dels p g a sammandragningarna och ajiga förvärkarna, dels av det geleiga, äckliga, nästan lite brunaktiga som jag hittade i trosskyddet nyss. *hetsa äckelfaktorn*
Slempropp?
Kan den vara brungeggig och halvt transparent?
Min gissning i flera månader har ju varit att bebis kommer på BF+2.
Det är imorgon.
Kanske?
Slemmis?
Påskkärring?
Jag skrev på inte mindre än Facebook att det är påsk nu, så kanske dags att värpa. ;)
Sara ringde och vi pratade i 2 timmar, det var uppskattat och roande.
Så långt samtal har jag inte haft på MÅNGA år.
Efter det lade jag mig på soffan för att vila lite.
Har fått en ond sammandragning i timmen hela dagen idag.
Men samtidigt så gör blotta vetskapen om att jag går på övertid att jag tänker sjuka destruktiva tankar om bebisens hälsa. :(
Jag hade ingen framgång vare sig på Bedömningsenheten eller hos BM, så jag får snällt vänta till efter påsk om inget lyckligt skulle ske innan dess.
Hopp finns.
Dels p g a sammandragningarna och ajiga förvärkarna, dels av det geleiga, äckliga, nästan lite brunaktiga som jag hittade i trosskyddet nyss. *hetsa äckelfaktorn*
Slempropp?
Kan den vara brungeggig och halvt transparent?
Min gissning i flera månader har ju varit att bebis kommer på BF+2.
Det är imorgon.
Kanske?
Slemmis?
Påskkärring?
Jag skrev på inte mindre än Facebook att det är påsk nu, så kanske dags att värpa. ;)
måndag 23 mars 2009
Slempropp!
Bluäh!
Är det så den ser ut?
Näe?
Luring.
Jag är så genomförkyld. Jag gör ingenting annat än att snora och snyta och har fräst sönder blodkärl i näsan så jag gissar på att det jag ser i näsduken är det närmaste jag kommer en slempropp... Om vi bortser från min sämre hälft här hemma. ;)
Är det så den ser ut?
Näe?
Luring.
Jag är så genomförkyld. Jag gör ingenting annat än att snora och snyta och har fräst sönder blodkärl i näsan så jag gissar på att det jag ser i näsduken är det närmaste jag kommer en slempropp... Om vi bortser från min sämre hälft här hemma. ;)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)