Visar inlägg med etikett ont. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ont. Visa alla inlägg

torsdag 9 april 2009

Blä...

Dag tre. Fortfarande oregelbundna värkar.
Fortfarande slemmiga proppar.

Ska hoppa in i duschen nu och sedan ringa förlossningen och höra vad jag ska ta mig till.

Jag har sovit mellan värkarna inatt. 1-3 värkar per timme.
Det känns. Jag är helt efter i huvudet nu. :(

tisdag 24 mars 2009

Tick tack... Aj aj?

Idag har jag ordentlig mensvärk i ryggen. :(
Sitter i soffan med laptopen i knät, hallonbladstéet inom räckhåll och bubbelvattnet likaså.



Tänkte vila lite innan jag fortsätter med det där stöket och böket min sambo ber mig sluta med, typ tvätta kläder, gardiner, lakan, vika tvätt, skrubba badkar, koka köttfärsås, storkok av grytor, lasagne, pajer och crap som jag vill fiffla med men aldrig riktigt ORKAR. ;)

Micrade på vetevärmaren som nästan bränner huden på ryggen, men det känns skönt... Och den lindrar så grymt bra.



Vet ni...
Jag är redo för bebis.