torsdag 4 december 2008

Peter Pan då?

Jag fick skjuts av svärmor till jobbet idag.
Sambon hade ställt klockan på 03.20 och tutade iväg i bilen före kl 4 mot Göteborg.
(Det är här jag muttrar över att jag vill ha ett annat jobb där jag får resa runt över Sverige, leka viktig och utbilda folk.)

Tydligen så har min 5-åring och svärmor redan enats om bebisens namn; Tingeling.
Dåså. :p

Jag och sambon har ingen talan, men jag vetesjuttsingen om Tingeling som namn på mitt barn plingeling så bra i mina öron. ;)
Men det var ganska sött.

Mycket bebissnack blev det, och inte ett knyst om notan på barnvagnen med tillbehör som jag mailade henne för flera veckor sedan.
Strax över 9000:- slutade det på, och då skrev jag med att vi tänkt att hon betalar det pris hon ansett är lämpligt för en vagn, och vi lägger självklart resten, då vi ändå vill ha just de sakerna och tillbehören.
Frågan är om hon inte vågar ta upp det? :)

Inga kommentarer: