torsdag 12 februari 2009

Premiär

Strax efter lunchen på jobbet idag gick jag ut för en nypa luft och bebisdos.
Jag hamnade på H&M och under mycket pill och extrem beslutsångest fick de första plaggen följa med mig hem.
Jag köpte i storlek 56 nu, men tänkte nog dra med mig lite plagg i storlek 50 nästa gång, så bebis har någonting den allra första tiden.
Allt var så... ja... äckligt gulligt. :D

Jag lyckades övertala mig själv att köpa en ljusrosa body också. Det var nästan läskigt. Ovant. Och, TÄNK OM det inte är en flicka nu?!
Men, jag såg faktiskt själv på ultraljudet.
Om det är en pojke så kommer han bli mobbad. ;)





Det känns bara bättre och roligare rent psykiskt att ha fått köpa lite till bebis nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

shit vad länge du väntade med de första kläderna! Jag handlade såfort jag visst jag var gravid typ :)
Eller nej, där ljög jag. Jag handlade flera år innan jag vart gravid, haha!

C sa...

Ida: Haha, karaktär och bister sambo tror jag hjälpen heter. ;)

Atomflickan sa...

Åh söt! Jag har börjat gå loss lite nu... Dags att hejda sig, det är ju ändå halva tiden kvar.