fredag 27 februari 2009

Peppar peppar?

Jag har packat ner det mesta i BB-väskan nu.
Det som saknas är, förutom att vi ska ta ett jätteskutt i tiden på ca 5-6 veckor framåt, mina pyjamasbyxor som ligger i tvätten, mjukisbyxorna jag har på mig, en hårborste, deo, kamera+laddare, energisnacks, dryck och MVC-journalen.
Och hårsnoddar som Johanna så bra påminde om. :)

Till bebis blev det tre bodys, två par byxor, en pyjamas, två par strumpor, en bomullsmössa (blir nog två) och overallen vi åker hem i.

Det jag nu oroar mig för är faktiskt att bara för att jag är vid startlinjen, i vecka 35, så kommer bebis inte bestämma sig för att komma förrän i vecka 42. :(



Tänka sig att BB blir första gången då jag helt plötsligt ska få vita tänder va. ;)
Eller så var det den enda formen av tandkräm vi har som annars bara ligger och skräpar, oöppnad.

Inga kommentarer: