lördag 21 februari 2009

Filbunke...

Nu börjar jag lugna mig lite.
Vi har mängder av saker kvar att köpa innan bebis ankomst.
Skötbord med tillbehör, sjuka mängder Apoteksvaror till både mig och bebis, badbalja, sophink, hygiensaker, lakan, babygym, bärsele... Och så vidare... Listan fortsätter i ganska saftig takt.

Men kläder tror jag att vi känner oss rätt färdiga med. Iaf i storlek 50 och 56. Större än så behöver vi inte lägga tid och pengar på nu. Det lär ju dyka upp presenter från bebissugna om inte annat. :)

Idag spenderades hela 22:- på H&M.

Nu sitter jag här hemma och myser med, inte bara nya randiga pyjamasbyxorna (tog stl L, vrålstora även på gravida jag!), grå mjukisbyxor(stl M), grå amnings-bh(80E, men ska sy in några cm i ryggen), och de två amningslinnena, vit och svart (stl M, jag testade och de var ju STORA), tre par nya trosor men även en uppsättning, eller fler, av bebiskläder. :D

Rabattcheckar, presentcheckar och bonuscheckar is the shit.


Strumpor, i samma färger som de tidigare köpta, men denna gång i storlek 10-12.


H&M's startpaket.


Byxor och bodys.

Allt ska förvisso tvättas. Kanske se till att göra det idag och under kvällen, samt röja i min ena låda i byrån i sovrummet där bebiskläderna får bo.

Som ni ser är vi nog lite restriktiva med det rosa till bebis.
Det är så svårt att förstå att det är en liten tös därinne. :)

Inga kommentarer: