onsdag 13 augusti 2008

Sådärja.

Nu gick det inte längre.
Jag fick just knäppa upp knappen i jeansen.
Mina vanliga jeans i stl 29 glömde jag under helgen, men mina svarta med 30-31 i midjan tänkte jag kunde hålla mig ett tag. Det stramade imorse, och nu gjorde det bara rakt av ont så jag får hoppas att ingen på jobbet upptäcker att jag knatar omkring med uppknäppta byxor.


Igår och idag har illamåendet varit värre än tidigare, och nu efter lunch har jag flera gånger övervägt om jag kanske ska dra mig tillbaka till vilorummet.
Dels på grund av halsbrännan, dels på grund av illamåendet.
Och kanske det faktum att jag vill slita av mig byxorna.


Det värsta är nästan att jag bara ser fet ut.
Jag fick igår förvånat ta emot en kommentar av en kollega som trodde jag gått ner i vikt under semestern, men magen är plufsig och jag ser rakare än vanligt ut i kroppen, så det kanske bara var för att vara snäll?
Jag vill se gravid ut. Nu! Redan!
Noll tålamod.

Inga kommentarer: