lördag 9 augusti 2008

Burn, baby burn!

Jisses en sådan halsbränna jag har.
Jag har känt av det lite varje dag i 1½ vecka men ikväll är det helt galet.
Det bränner, svider och är så obehagligt man kan tänka sig.

Vid 18.30 åt jag middag, inga mängder, jag höll mig kort och enkelt till en varmkorv med bröd, och nu är jag HUNGRIG men kan inte få i mig ens små äppelskivor jag försökt med.
Hungern gör mig illamående. Halsbrännan gör mig illamående.
Det känns nästan som att halsbrännan samtidigt gör mig hungrig.

Jag måste, på riktigt MÅSTE, kila förbi Apoteket på måndag och köpa någonting mot halsbrännan. Tips?
Det är akut för sjuttsingen!

Lägg till att jag bara suttit och gråtit åt ALLT ikväll. När jag kommer på mig själv med att jag inte ens vet vad jag gråter för vid alla tillfällen så gråtskrattar jag istället.

Jag fortsätter kämpa med mitt mineralvatten och mina äppelskivor här framför en grym film; "Juno".

... Men gud, jag måste äta någonting... :/

Inga kommentarer: