Idag är det BF enligt sista mensen och ägglossningen...
Jag är lika gravid som vanligt.
Inga bebisar här inte.
Inga bebisar på gång här ens.
Det känns alldeles för ofödabebisaktigt här.
Usch.
Idag hade ju varit en bra dag att få barn på. *tycka*
Då satsar vi på 7 april då?
Visar inlägg med etikett gnäll. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett gnäll. Visa alla inlägg
lördag 28 mars 2009
söndag 22 mars 2009
Uh!
Nu har jag haft mensvärksmolande i en vecka.
Inte kombinerat med sammandragningar. Bara ont molande.
Det stör mig.
Det gör mig less.
Det gör att jag mer och mer bara vill ha den riktiga, RIKTIGA smärtan och bajsa ut bebis nu.
Sambon tycker mer att "det kommer, ta det lugnt, bebis kommer när bebis är redo", men kom igen, let´s face it. Det är inte han som går omkring med oavbruten mensvärk, fogar som kan döda, stel svank, halsbränna, misshandlade revben, mosade lungor och upplever "oops, I just threw up a little bit in my mouth", efter varje måltid när bebis lackar för att jag ätit någonting och det blev om möjligt ännu mindre plats!
Fatta att jag kan få gå med molandet i alltifrån 5 sekunder till 5 veckor till!
Inte kombinerat med sammandragningar. Bara ont molande.
Det stör mig.
Det gör mig less.
Det gör att jag mer och mer bara vill ha den riktiga, RIKTIGA smärtan och bajsa ut bebis nu.
Sambon tycker mer att "det kommer, ta det lugnt, bebis kommer när bebis är redo", men kom igen, let´s face it. Det är inte han som går omkring med oavbruten mensvärk, fogar som kan döda, stel svank, halsbränna, misshandlade revben, mosade lungor och upplever "oops, I just threw up a little bit in my mouth", efter varje måltid när bebis lackar för att jag ätit någonting och det blev om möjligt ännu mindre plats!
Fatta att jag kan få gå med molandet i alltifrån 5 sekunder till 5 veckor till!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)