onsdag 23 juli 2008

Stating the obvious.

Som sagt...

Jag har finnar.
Finnar på ställen jag inte visste att det var möjligt att få finnar på.
Jag har en finne bakom höger öra, inklämda PÅ bristningarna på magen från min första graviditet, finnar över bröstet, halsen, ansiktet, axlar, armar, två på ena låret, en på vänster vad, på ryggen.
Det enda stället som är finnfritt är fasiken rumpan.

Det smakar järn i munnen.

Under ett ca 43 minuter långt Arkiv X-avsnitt kissar jag minst tre gånger.

Jag har helt sinnessjuk pms med humörsvängningar utom denna värld.

Jag grät av att jag i lördags slog till mig två gånger med en spade, jag klämde fingrarna under en sten och grät, jag bröt en nagel och grät.
Igår när jag kom hem plockade jag undan smutstvätt som låg slängt över huset och min sambo, son och sambons syster satt på altanen och åt glass.
Jag grät.
Jag tyckte de var dumma och orättvisa.
Världen var dum och orättvis.

Jag vill påstå att jag är fullspäckad med hormoner.

Jag vill påstå att mensen nu är... *räkna*... 28 timmar och 26 minuter sen.
Den brukar gå som en klocka.

I´M JUST SAYIN'!

Mina teststickor från Testlagret är slut.
Jag har stockat upp med the good shit. Morgonurin.
Förhoppningsvis ger dagens gäster fan i att rota i mina badrumsskåp.


Men hemlisar.
Man får inte säga förrän v 12.

Ingenting är säkert än.

Inga kommentarer: