torsdag 31 juli 2008

Gaser?

Alltså...
Det där är inte okej.

Vecka 4+6 och 5+5.
(Bortse från hållningen... eller bristen av den.)



Jag har bett min sambo påminna mig om maten.
När jag lassar upp portioner så gör jag det på automatik, alltså, lägger upp lika mycket, samt äter, som jag gjorde förut.
Detta resulterar i extremt obeskrivliga magsmärtor och mättnadskänslor så obehagliga att jag i 5-6 timmar efter middagen ligger i soffan/sängen och kvider och nästan börjar gråta av det.
Det får inte plats lika mycket när det görs plats för bebisbon i magen. Allt ska ju puttas runt och flyttas på och magsäcken blir lidande.

Den lilla, ibland hårda, ibland degiga, kulan på magen måste vara gaser. ;)
Annars är det helt sinnessjukt.
Visserligen kan jag knappt hålla mig tills jag börar få en bebiskula, but this ain´t it.

Inga kommentarer: