torsdag 12 juni 2008

Ja jävlar...

Då var man fertil igen då. :)

Nä, men allvarligt, spiralen är borta och jag har fjärilar i magen.
Jag fick en liten blödning så jag vill inte riktigt sätta igång med hardcore bebisbygg nu på direkten, jag kan nog hålla mig tills... ikväll åtminstone.

Barnmorskan önskade mig lycka till och sade att hon hoppas se mer av mig om några månader. Jag räknar inte med så snabb befruktning däremot, även om jag gärna hoppas. Jag måste väga in vissa faktorer i bebisbyggeriet. Privata faktorer.
BM tyckte att visst kan dessa saker försvåra det lite, men på de flesta är det ingenting alls som märks av.

Dessutom tyckte hon att jag mer än gärna får vända mig till henne med diet/kostfrågor då jag berättade hur stor jag en gång varit.

Det känns bra.
Jag är pirrig och fnissig.

Inga kommentarer: