När hon såg mig började hon skratta och kallade mig för "smal". Jag hade ju ingen kula att hänga i granen riktigt.
Hon trodde att jag skulle vara MYCKET större.
Men jag har svårt att se mig som ens LITE större än såhär.
Nu var väl kameravinkeln just här lite tokig.
Men jag glömmer ju hela tiden att fota. :(
Magen i v 35+6.
Relativitet mamma lilla? :D
Jag, sambon och sonen tycker alla att jag kan nog inte bli mycket tjockare än såhär. :)
Men det är alltid tacksamt att bli kallad "smal" i nionde månaden. ;)