Hela kvällen igår vaggade jag omkring här hemma med ett molande i nedre delen av ryggen.
Magen var det ganska lugnt med. Några oregelbundna sammandragningar i början, sedan mjuk mage, sparkande bebis och evigt, smärtsamt molande.
Nu började molandet igen här.
Men magen är mjuk.
Och, som jag förstått så är det molandet i kombination med regelbundna sammandragningar som jag ska passa mig för, och om de dyker upp, ringa till förlossningen.
Jag tänkte köra på lite vila idag helt enkelt. Vid tillfälle ska jag betsa vaggan, städa upp lite och göra en vinbärspaj till efterrätt efter middagen idag.
Visar inlägg med etikett molande. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett molande. Visa alla inlägg
lördag 14 februari 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)