Nämen vad sägs om att jag tar och slutar att titta på andra gravidas, stora fina magar nu?
Det är med gråten i halsen och ren, läskig avund, som jag ser deras fina kulor.
De är ju i samma vecka som jag.
Jag blir förmodligen den enda och första i ankomstgruppen som helt enkelt, just nu iaf, ger fan i att titta på, och kommentera deras underbara magar.
*snyfta*
Men en tröst är att jag inte får igen min tidigare förstora kjol i midjan?
Visar inlägg med etikett avund. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett avund. Visa alla inlägg
måndag 20 oktober 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)