Visar inlägg med etikett avund. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett avund. Visa alla inlägg

måndag 20 oktober 2008

Bindeln åker på.

Nämen vad sägs om att jag tar och slutar att titta på andra gravidas, stora fina magar nu?

Det är med gråten i halsen och ren, läskig avund, som jag ser deras fina kulor.
De är ju i samma vecka som jag.
Jag blir förmodligen den enda och första i ankomstgruppen som helt enkelt, just nu iaf, ger fan i att titta på, och kommentera deras underbara magar.

*snyfta*

Men en tröst är att jag inte får igen min tidigare förstora kjol i midjan?