Sambon fick äran att testbädda den nybetsade vaggan igår. :)
Jag betsade, han bäddade.
Den står på plats i vårt sovrum nu och det känns så obeskrivligt overkligt att det kommer ligga en liten och sova där om inte alltför lång tid. :D
Lakanen och sängkläderna ska ju tvättas innan dess såklart... Men hjälp!
Jag betsade, han bäddade.
Den står på plats i vårt sovrum nu och det känns så obeskrivligt overkligt att det kommer ligga en liten och sova där om inte alltför lång tid. :D
Lakanen och sängkläderna ska ju tvättas innan dess såklart... Men hjälp!
Jag kan nästan se den fulsöta lilla skrynkliga ligga där redan. :D